Patlaban vēl neesmu gatavs apgalvot, ka zinu, ko mans klients apzināti vai nepazināti gaida. Vai šis gaidas kaut kā ietekmē tas, kas notiek visapkārt – dižķibele, krīze? Ar laiku jau viss noskaidrosies un es visu sajutīšu, radīsies kaut kas, kas šobrīd tikai lidinās gaisā, vēl nenotverts…
Bet – lai ietu ātrāk - vai jūs nevarētu man atsūtīt kādas vēstules par to? Rakstītas, ne tikai „… bez vārdiem…” un „…ar ievas ziediem vien…”. Kā komentārus šajā lapā vai arī uz manu e-pastu. Ja vien tas pārāk neapgrūtina. Kā jūs uztverat info par grupām, izrādēm, semināru? Kas jūs uzrunātu vairāk, kā uzrunā tas, kas līdz šim tiek piedāvāts? Vai ir kādi „jā…, bet…”?
Es esmu pieradis „dzīvot tirgū”, sekot savu klientu vajadzībām, salīdzinot tās ar savām iespējām, mēģinot izcīnīt jaunus satikšanās formātus, kas varētu būt gan pieprasītāki, gan efektīvāki un atraktīvāki. Tāds radošs radīšanas moments…
|